Onze relatie heeft een gerenommeerde naam op het gebied van training en assessment. Zij bieden organisaties inzicht in het talent, de inzetbaarheid en het ontwikkelpotentieel van medewerkers. En dit gebeurt al 70 jaar! Zo stellen ze organisaties in staat om succesvol te zijn, de juiste mensen te selecteren en medewerkers te helpen met hun ontwikkeling.

Als Applicatiebeheerder (32-40 uur, locatie Utrecht) binnen de ICT-afdeling zorg je voor een correcte werking van de bedrijf kritische systemen en help je bij de optimalisatie van de ICT-omgeving.

Wat ga je doen? 

Je bent verantwoordelijk voor het configureren, optimaliseren en door ontwikkelen van de applicaties. Daarnaast beheer je de beschikbaarheid en de performance van de applicaties en test en implementeer je nieuwe versies en updates. Je maakt functionele ontwerpen en vertaalt deze naar technische ontwerpen. Je bent aanspreekpunt voor de ICT-servicedesk, procesmanagement en key users van de applicaties. Je levert tweedelijns (technische)applicatie support waarbij je applicatie-problemen analyseert en oplost.

Ook neem je deel aan projectteams bij de implementatie en wijzigingen van de systemen en applicaties van onze opdrachtgever, waarbij je focus ligt op Dynamics NAV. Je werkt grotendeels met Microsoft technologie. De omgevingen waaronder Dynamics NAV 2017  zijn geïnstalleerd op het Microsoft Azure platform met een vergaande integratie met Office 365. Daarnaast nemen zij meerdere diensten af in SAAS-vorm.

Tot slot volg je de roadmap van de softwareleveranciers en vertaal je nieuwe functionaliteiten naar de processen.

Wat breng je mee?

  • Opleiding: HBO werk- en denkniveau met minimaal een ICT-component
  • Ervaring: Als (technisch) beheerder met ERP-systemen bij voorkeur Microsoft Dynamics NAV of Dynamics Business Central. Als mede met primaire en secundaire processen waaraan de applicaties ondersteunend zijn.
  • Vaardigheden: Goede communicatievaardigheden om vragen te doorgronden en de behoefte van de business te vertalen naar functionele en technische oplossingen
  • Kennis van: MS-SQL databases, BI-tools zoals MS PowerBI, Flow, PowerApps en SQL reporting services.

Bij voorkeur kennis van: webservices, XML, SOAP/REST, Azure Service Bus, MS-powershell

  • Je bent 32 tot 40 uur in de week beschikbaar, je bent leergierig en vindt het leuk deel uit te maken van nieuwe projecten, trainingen te volgen en de organisatie helpen verder te ontwikkelen.

 Je krijgt de kans om in te stappen in een organisatie die vol inzet op digitale transformatie, bouw je mee aan de toekomst van deze organisatie en krijgt je nieuwsgierigheid en ondernemerschap alle ruimte.

Interesse?

Heb je belangstelling voor deze uitdagende rol? Neem dan contact op met Anne-Marie Berger, via e-mail ab@bergersolutions.nl  of bel naar 06- 20451128.

Een e-assessment maakt onderdeel uit van sollicitatieprocedure.