Onze relatie is een sterk groeiend IT- bedrijf. Zij leveren softwareoplossingen gebaseerd op Microsoft Dynamics 365 Business Central, aan bedrijven in de (land)bouwmachinehandel, handels- en servicebedrijven.

Als Microsoft Dynamics 365 Business Central Software Developer zie jij het als een uitdaging de Business Central software uit te breiden (standaard modules en/of building blocks) en verbeteringen door te voeren specifiek voor onze doelgroep (handel en servicebedrijven). Je werkt in teamverband samen met functionele consultants en collega-developers. Softwareontwikkeling is jouw vak en ambitie. Je vindt het vanzelfsprekend om volgens ontwikkelstandaarden te werken en bent in staat om goed werkende software te leveren op basis van verbetervoorstellen en/of ontwerpen/specificaties. Je bent gewend om je software-code goed en eenduidig te documenteren, release notes en testrapporten maken hier deel van uit.

Veel (werk)ervaring of pas afgestudeerd? Zij maken graag kennis met ambitieuze developers die hun team komen versterken!

Wie zoeken zij? Iemand met…

  • Ten minste hbo werk- en denkniveau
  • Een succesvol afgeronde hbo-opleiding (bijvoorbeeld Bedrijfskundige Informatica) is een sterke pré
  • Vanuit je studie en/of werk tenminste twee jaar ervaring met en up-to-date kennis van C#, Java of een andere programmeertaal en/of de ontwikkel- en beheeromgeving van Business Central C/AL of AL
  • Ruime ervaring met projectmatig werken op basis van standaard methodieken
  • Kennis van (grafische) planningssystemen, document managementsystemen, scan oplossingen en/of mobiele serviceapplicaties is een pré

Verder kun jij je herkennen in de volgende eigenschappen:

  • Klant- en servicegericht
  • Gestructureerd, zelfstandig en planmatig
  • Oog voor detail en op zoek naar eenvoud in het realiseren van je oplossing
  • Daadkrachtig en overtuigend
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk

Wat bieden zij?

  • Zelfstandigheid en veel vrijheid om de functie in te vullen
  • Mogelijkheden tot thuiswerken en/of ‘verschoven’ werktijden
  • Een inspirerende en open werkomgeving binnen een enthousiast en gedreven team
  • Een innovatieve organisatie waar professionele en persoonlijke groei voorop staan
  • Een organisatie met een hoog kennisniveau en een uitstekend netwerk
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden
  • Laptop, smartphone en leaseauto worden ter beschikking gesteld
  • Een plek met uitzicht op de mooie landelijke omgeving.

Een verkennend gesprek inplannen? Neem even contact op met Anne-Marie Berger, 06-20451128 of stuur een e-mail naar ab@bergersolutions.nl.