Is het optimaliseren van bedrijfsprocessen een passie voor jou? Vind je het leuk om met verschillende bedrijven in gesprek te zijn hoe zij software voor hun bedrijf kunnen laten werken? Lijkt het je wat om in fashion of retail te werken met een kundig en betrokken team. En ga je werken voor klanten als Vingino, Craft Sportwear Benelux, Hotel Okura Amterdam, My Jewelly etc. Werk je graag bij een gestructureerd en snelgroeiend bedrijf IT bedrijf? Grijp dan nu je kans!

Jouw rol

Je bent een inhoudelijke gespreks- en sparringpartner voor onze klanten en weet structuur aan te brengen in het uitrollen en opzetten van een geoliede Retail operatie. Daarbij (her)ken jij de business en de daaraan gerelateerde processen en je vervult een adviesfunctie. Je realiseert projecten binnen de gestelde kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen. Je staat sterk in je schoenen en levert je bijdrage aan nieuwe concepten en werkwijzen voor onze portfolio.

Je bent verantwoordelijk voor een topervaring van A-tot-Z voor de klanten van onze opdrachtgever in het gebruik van de (software) oplossingen. Jouw taken zullen bestaan uit:

Proces-en projectcoördinator

Je begeleidt de klant en de ondersteunende afdelingen van onze klant om een soepel traject te creëren van tekenen van offerte tot succesvolle oplevering van de gekochte oplossing inclusie een adequate nazorg en overdracht naar de supportorganisatie. Daarin staan communicatie, duidelijkheid en transparantie centraal.

Pre-sales ondersteuning en gesprekspartner in het commerciële traject

Binnen het commerciële traject met potentiële nieuwe klanten breng jij inhoudelijke kennis in en help je de salesmanager mee door een goede demo voor te bereiden en te geen en ben je al in de ze fase een sparringpartner voor inhoudelijke vragen en oplossingsrichtingen. Je zorgt er hiermee voor dat de aansluiting tussen commercie en operatie gewaarborgd is en daarmee een soepel project gedraaid kan worden.

Traject & Implementatie

Je geeft trainingen over het gebruik van onze software en je weet op een creatieve manier de software zo in te richten dat deze voor de kant het maximale rendement haalt. Je bezit voldoende business sense en kennis over processen om op niveau mee te praten met de klant.

Advies & support

Ook na de training sta je voor de klant klaar. Voor de support draai jij je hand niet om. Komen er moeilijke vragen binnen? Jij weet onze klant weer op weg te helpen. Je geeft onze klanten advies over hoe ze hun systeem zo goed mogelijk kunnen gebruiken.

Proces & softwareverbeteraar

Je weet de juiste conclusies te trekken uit de rapportagetools en deze weet je om te zetten in concrete verbetervoorstellen.

De belangrijkste uitkomsten van jouw rol

  • Ten minste hbo denk- en werkniveau
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Je hebt productkennis als (key) user van (Microsoft Dynamics Business Central en/of LS Retail) is een pré, of…
  • Heb je ervaring met  een ander ERP pakket
  • Je hebt ervaring met projectmatig werken o.b.v. standaard methodieken

 Jouw competenties

Je herkent jouzelf in de kernwaarden van onze klant en handelt daar te allen tijde naar:

  • Ze kijken naar elkaar om
  • Zeggen wat je doet, doen wat je zegt
  • Zij vinden de manier waarop het WEL kan
  • Zij stellen de klant centraal
  • Zij nemen geen genoegen met minder dan een 8 (excellente prestaties)

Onderstaande competenties worden als kerncompetenties gezien

  1. Ondernemerschap
  2. Resultaatgericht
  3. Gecommiteerd
  4. Teamspeler

Voor de functie zijn verder de volgende competenties van belang:

  • Je beschikt over goede sociale, communicatieve en commerciële vaardigheden, voor het onderhouden van in- en externe contracten
  • Je hebt probleemoplossend vermogen
  • Je kunt zelfstandig en gestructureerd werken
  • Je bent zakelijk, klantvriendelijk en servicegericht
  • Je kunt plannen en organiseren
  • Je beschikt over een gezonde dosis organisatiesensitiviteit

Interesse? Laten we een verkennend gesprek inplannen zodat we meer kunnen vertellen over de ins & outs. Neem contact op met Anne-Marie Berger, 06-20451128 of stuur een e-mail naar ab@bergersolutions.nl.