Als support Consultant ben je als ‘meewerkend voorman/-vrouw’ verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele activiteiten binnen het supportproces van deze IT- organisatie. Voor hun klanten ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen en heb je vaak telefonisch contact. Het is jouw verantwoordelijkheid om de supportprocessen te optimaliseren en de SLA’s (servicelevel agreements) na te komen. Klantbeleving en het overtreffen van diens verwachting staan hoog in het vaandel. Het ‘First time right’ principe is voor jou standaard. Tevens weet jij steeds de juiste vertaalslag te maken van de vraag van de klant naar de juiste oplossing, ofwel zelf ofwel via de 2e lijns support collega’s/consultants, binnen de afgesproken termijn.

Je werkt grotendeels vanuit kantoor (’s-Hertogenbosch) voor klanten door heel Nederland; je bent ook met enige regelmaat werkzaam vanuit kantoor Venlo. Vanuit huis werken is goed mogelijk.

De ideale kandidaat heeft een mix van de volgende eigenschappen:

  • Ten minste HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring op een support desk of als Consultant
  • Kennis van Microsoft 365 Business Central/NAV (is een must)
  • Kennis van het Microsoft Power Platform in de volle breedte
  • Kennis van (grafische) planningssystemen, document managementsystemen, scan oplossingen en/of mobiele serviceapplicaties
  • Kennis en ervaring met de branches Handel en Service en bedrijfsprocessen uit deze branche is een nadrukkelijke pre

Verder herken jij jezelf in de volgende eigenschappen:

  • Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden
  • Daadkrachtig, overtuigend en in staat het overzicht te behouden
  • Klant- en servicegericht
  • Gestructureerd, zelfstandig en planmatig
  • Ambitieus en betrokken
  • Commercieel sensitief

Wat bieden zij?

  • Zelfstandigheid en veel vrijheid om de functie in te vullen
  • Een goede en open werkomgeving binnen een enthousiast en gedreven team
  • Een innovatieve organisatie waar professionaliteit en persoonlijke groei voorop staan
  • Een organisatie met een hoog kennisniveau en een uitgebreid netwerk
  • Een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een laptop en smartphone worden ter beschikking gesteld
  • Op het hoofdkantoor staat de pingpongtafel altijd klaar en komt de bar op vrijdagmiddag met de lift uit de grond!

Heb je interesse en wil je meer weten, neem dan even contact op met Anne-Marie Berger via 06-20451128 of info@bergersolutions.nl