In deze functie ben je verantwoordelijk voor het beheer, onderhoud en de uitbreiding van de applicaties Microsoft Dynamics NAV en Business Central omgeving. De logistieke- en productiefaciliteiten van onze klant bevinden zich in Nederland, Duitsland en in de Verenigde Staten. Het doel van deze functie is het beheer, onderhoud en uitbreiding van de functionaliteiten van het ERP pakket Microsoft Dynamics Business Central, integratie met Power Bi, koppelingen met en integratie van CRM- toepassingen.
Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse procesoptimalisatie van de Dynamics bedrijfsapplicaties en integratie en bent contactpersoon voor de kerngebruikers, gebruikers en de softwareleveranciers.
Je zal dit samen in het IT-team doen, met twee ervaren applicatiebeheerders en één ICT-support medewerker. En je zal zo af en toe in team verband moeten reizen in en buiten Europa.
Wie ben je?
- HBO werk- en denkniveau;
- Enkele jaren ervaring met Microsoft Dynamics NAV OF Microsoft Dynamics 365 Business Central;
- Ervaring met de integratie met Power BI is een pré,
- Ervaring met koppelingen met en de integratie van CRM- toepassingen is een pré.
- Je hebt ervaring als Keyuser of applicatiebeheerder of consultant;
- Je bent analytisch en leergierig;
- Je hebt een open mindset om diverse applicaties onder de knie te krijgen.
- Hands-on mentaliteit
- Reisbereidheid, je bent bereid van tijd tot tijd korte reizen te maken binnen Europa (Duitsland) of buiten Europa (Verenigde Staten).
Wat mag je verwachten?
- 25 vakantiedagen;
- Pensioenregeling;
- 8% vakantiegeld;
- Een 13emaand;
- Een ATV regeling: 12 ATV dagen waarvan 6 dagen worden vastgesteld door de werkgever, de resterende dagen worden verrekend met een 39-urige werkweek;
- Mogelijkheid tot een vakgerichte opleiding/cursus/training.
Waar ga je werken?
Onze opdrachtgever ontwikkelt, produceert en distribueert hoogwaardige interieurproducten voor de internationale projectmarkt: wandbekleding, meubelbekleding en gordijnstoffen. Producten van hen worden toegepast in de projectmarkt. Voornamelijk in de segmenten hospitality, healthcare en office. In deze markten hebben zij een vooraanstaande positie.
De logistieke- en productiefaciliteiten bevinden zich in Nederland, Duitsland en in de Verenigde Staten. De internationale markt bedient zij vanuit eigen verkoopkantoren in Europa, het Midden-Oosten, Azië, Latijns-Amerika en de Verenigde Staten.
Je maakt deel uit van een succesvolle organisatie die trendsetter is in het hoogste marktsegment. Zij bieden haar medewerkers een professionele, informele no-nonsense werkomgeving en stelt persoonlijke ontplooiing tot een hoge waarde.
Interesse? Laten we een verkennend gesprek inplannen, neem daarom gerust contact op met Anne-Marie Berger, 06-20451128 of stuur een e-mail naar ab@bergersolutions.nl